مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-20سياسي

دومین کنگره شهدای گیلان سال 1403 برگزار می شود


فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه نخستین کنگره هشت هزار شهید گیلان در کشور بی نظیر بوده است، گفت: دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان در سال 1403 برگزار می شود لذا انتظار داریم نمایندگان مجلس به برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان کمک کنند.

- سردار محمد عبدالله پور در نشست با اعضای مجمع نمایندگان گیلان که در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان برگزار شد، با بیان اینکه الگوی دفاع مقدس شهدا الگویی بی نظیر است، اظهار کرد: اگر فرهنگ شهادت در مدارس، دانشگاه ها و حوزه های فرهنگی به خوبی نهادینه شود هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد؛ به این دلیل دشمن سعی دارد نگذارد این مهم در کشور نهادینه شود.

وی با اشاره به نقش استان گیلان در دوران دفاع مقدس گفت: استان گیلان با تقدیم هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس ولایتمداری خود را نشان داده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به برگزاری باشکوه کنگره هشت هزار شهید استان گیلان در سال 1403 بیان کرد: کنگره گذشته هشت هزار شهید گیلان را خود شهدا مستقیما هدایت و اجرا کردند؛ در غیر این صورت نه در توان ما بود و نه ما قدرت اجرای این کار را داشتیم.

عبدالله پور یکی از افتخارات گیلان را حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال 1395 در کنگره هشت هزار شهید گیلان دانست و تصریح کرد: سردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره شهدای گیلان سال 1403 برگزار می شود

دومین کنگره شهدای گیلان سال 1403 برگزار می شود